W miarę możliwości oddzwaniamy w godzinach pracy gabinetu
na nieodebrane połączenia, istnieje możliwość umawiania wizyty drogą sms:

Dermatologia

Wieloletnia praktyka w zawodzie dermatologa i zdobyta w tym czasie wiedza pozwala na korzystanie z najnowszych osiągnięć medycyny także w leczeniu chorób skóry o różnej etiologii. Zmiany pojawiające się na skórze, a czasami istniejące na niej po prostu od urodzenia, nie zawsze są neutralne dla zdrowia, a zwykle prowadzą także do niezadowolenia z powodu zmian w wyglądzie. Ich diagnozowanie i leczenie nie zawsze należy do prostych, ale metody zawsze powinny być dobierane tak, by uzyskać jak najlepszy efekt terapeutyczny.

W moim gabinecie możecie Państwo liczyć na pomoc związaną z leczeniem:

• trądziku zwykłego (pospolitego), choroby wieku dojrzewania spotykanej często u młodych Pacjentów; nadmierny łojotok prowadzi w tym przypadku do rogowacenia komórek skóry i pojawiania się krost, zaskórników i innych objawów w obrębie skóry twarzy, pleców czy klatki piersiowej;
  • trądziku różowatego, będącego tak naprawdę wynikiem przewlekłego stanu zapalnego skóry u osób dorosłych; jego objawami są zmiany rumieniowe oraz grudki i krostki powstające w wyniku zaburzeń w obrębie naczyń;
  • zapalenia łojotokowego skóry, czyli dermatozy prowadzącej do pojawiania się czerwonawych, tłustych łusek w obrębie owłosionej skóry głowy, w fałdach skórnych, na twarzy i klatce piersiowej;
  • chorób alergicznych, których objawami są zmiany skórne takie, jak wysypki, krostki, uporczywy świąd;
  • łuszczycy - choroby nawracającej, o podłożu autoimmunologicznym, której objawami są łuszczące się wykwity niezakaźne, jednak wyglądające często bardzo groźnie;
  • brodawek wirusowych, wywoływanych przez wirus brodawczaka ludzkiego HPV, mającego ponad 100 odmian; takie zmiany to częste schorzenie dermatologiczne, pojawiające się u Pacjentów w każdym wieku;
  • chorób włosów i paznokci o różnych objawach, takich jak łuszczenie się skóry głowy, wypadanie lub nadmierny porost włosów, stany zapalne paznokci; przyczyną takich zaburzeń mogą być nie tylko choroby bezpośrednie, jak grzybica, ale też schorzenia ogólnoustrojowe;
  • znamion barwnikowych w postaci różnego rodzaju pieprzyków mogących ulegać zezłośliwieniu;
  • atopowego zapalenia skóry, zwanego też AZS lub egzemą, objawiającego się wysypką, silnym świądem czy nadmierną suchością skóry;
  • grzybicy - choroby niezwykle zakaźnej, ale też poddającej się łatwo leczeniu; może obejmować ona praktycznie dowolne miejsce ciała, prowadząc do pojawiania się swędzących wykwitów, zmian na paznokciach i szeregu innych dolegliwości.

dermatologia

W gabinecie wykonywane są także zabiegi związane z elektrokoagulacją brodawek oraz włókniaków. W celu diagnozowania oraz obserwacji znamion barwnikowych Pacjenci poddawani są również badaniom dermatoskopowym za pomocą nowoczesnych urządzeń.